Чоловічі наливні парфуми 50 мл аналог Versace Man духи, парфумована вода Reni Travel 283

- Готово до відправки
- Код: RENI 283/50N
1 198 ₴
599 ₴
Отримайте цих позицій безкоштовно при покупці «Чоловічі наливні парфуми 50 мл аналог Versace Man духи, парфумована вода Reni Travel 283»
Багатий і одночасно валяжний запах Versace Man. Аромат належить до групи ароматів деревні пряні. Versace Man — сміливе новаторське явище парфумерного світу 2003 року. Так пахне чоловік у гарному діловому костюмі. Ці парфуми з групи деревних пряних призначені для елегантних і темпераментних. Аромат відкриває свіжий цитрусовий мікс терпко-димного бергамоту та первозданно чистого неролі. Тепла та прянощі додають перець. Набряку гостроту заспокоюють прохолодні квіткові півтони ангеліки. Коли парфуми вже зігрілися теплом шкіри, вступають шафран і кардамон. У «серці» пряного та свіжого аромату вони привносять теплу солодкість і неповторний східний колорит. Основа ароматичної піраміди — стримана розкіш і благородство. М'якість і врівноваженість кашеміру слугує фоном для димного тютюнового акорду та рівних витриманих нот чуттєвої амбри. Versace Man — вечірній аромат для побачень і ділових зустрічей.
Основна характеристика
Виробник: Reni
Аналог аромата: Versace Man
Група аромату: деревні, пряні
Рік випуску: 2003
Верхні ноти: ангеліка, бергамот, неролі, перець
Ноти серця: кардамон, шавлія
Базові ноти: амбра, кашемірове дерево, тютюн
Об'єм: 50 мл
Стать: Чоловіча
Основні переваги наливної парфумерії Reni:

- ІДЕНТИЧНІСТЬ
Аромати колекції Reni дійсно дуже схожі на продукцію відомих брендів і не поступаються за якістю.

- ЦЕНА
Велика частина вартості дорогої продукції іменитих брендів парфумів — це дизайнерський флакон, паковання, бренд, розкручування й реклама його черговим обличчям знаменитості. Вартість самого аромату зазвичай становить усього 20-25% від кінцевої ціни. Тому наливні парфуми Reni стали чудовою альтернативою, адже покупець платить тільки за сам аромат.

- СТІЙКІСТЬ
Розливна парфумерія часто не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх. Цей показник, як і в будь-якій парфумерії, визначається самою композицією. Що легший аромат, то швидше він вивітрюється. За часом від 3 годин до 2 годин. Хоча є низка дуже стійких ароматів, які й тиждень можуть протриматися на одязі.

- МОЖЛИВІСТЬ ЕКСПЕРЕНТИВАТИ
Це важливо для покупців, коли можна з легкістю оцінити та спробувати аромати, які раніше були недоступні через ціни або з інших причин.

- ЗРУЧНІСТЬ
Покупці часто вказують на явний плюс наливних парфумів їхню мобільність. Можна завжди носити улюблені парфуми в сумочці. Флакон компактний і не займає багато місця. Також це зручно для дальніх поїздок.
Основні | |
---|---|
Виробник | Reni |
Країна виробник | Франція |
Вид парфумерної продукції | Парфумована вода |
Стать | Чоловіча |
Аналог аромату | Versace, Versace Man Eau Fraiche |
Тип аромату | Деревні, Пряні |
Початкова нота | Неролі, Перець, Бергамот, Ангеліка |
Нота серця | Шавлія, Кардамон |
Кінцева нота | Амбра, Кашемірове дерево, Тютюн |
Об`єм | 50 мл |
- Ціна: 599 ₴