Чоловічі наливні парфуми 50 мл аналог Allure Homme Sport Chanel парфуми Reni Travel 275

- Готово до відправки
- Код: RENI 275/50N
1 198 ₴
599 ₴
Отримайте цих позицій безкоштовно при покупці «Чоловічі наливні парфуми 50 мл аналог Allure Homme Sport Chanel парфуми Reni Travel 275»
Чоловічі парфуми Allure Homme Sport — деревний пряний аромат, створений Chanel у 2004 році. Денний, призначений для теплого сезону. У розкритті композиція сексуальна та приваблива. Перший акорд важко розпізнати — такі гармонійно звучать цитруси, омріті морською солоною водою. Відтінки впізнавані лише за кілька хвилин, коли під'єднується неролі. Він холодний, терпкий, цитрусовий відтінок у ньому сильніший за квітковий. Мужності парфумів зобов'язані перцю й білому кедру. Аромат останнього — виразний, близький. Перець проходить найтоншою струною, але він — головна маскульна нота. Чуттєва мускусна база підсолонена ваніллю й бобами Тонка. Шлейф — багатоликий, непостійний, у ньому прослизають гурмани чавунного цукру, мигдалю, чорносливу.
Основна характеристика
Виробник: Reni
Аналог аромата: Allure Homme Sport Chanel
Група аромату: деревні, пряні
Рік випуску: 2004
Верхні ноти: апельсин, мандарин, морська нота
Ноти серця: білий кедр, неролі, перець
Базові ноти: боби тонка, білий мускус, ваніль
Об'єм: 50 мл
Стать: Чоловіча
Основна характеристика
Виробник: Reni
Аналог аромата: Y.Yamamoto pour Homme
Група аромату: деревні, східні
Рік випуску: 2004
Верхні ноти: груша, мандарин, перець, юзу
Ноти серця: герань, мускатна шавлія, шкіра
Базові ноти: амбра, кедр, мускус, сандал
Об'єм: 30 мл
Стать: Чоловіча
Основні переваги наливної парфумерії Reni:

- ІДЕНТИЧНІСТЬ
Аромати колекції Reni дійсно дуже схожі на продукцію відомих брендів і не поступаються за якістю.

- ЦЕНА
Велика частина вартості дорогої продукції іменитих брендів парфумів — це дизайнерський флакон, паковання, бренд, розкручування й реклама його черговим обличчям знаменитості. Вартість самого аромату зазвичай становить усього 20-25% від кінцевої ціни. Тому наливні парфуми Reni стали чудовою альтернативою, адже покупець платить тільки за сам аромат.

- СТІЙКІСТЬ
Розливна парфумерія часто не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх. Цей показник, як і в будь-якій парфумерії, визначається самою композицією. Що легший аромат, то швидше він вивітрюється. За часом від 3 годин до 2 годин. Хоча є низка дуже стійких ароматів, які й тиждень можуть протриматися на одязі.

- МОЖЛИВІСТЬ ЕКСПЕРЕНТИВАТИ
Це важливо для покупців, коли можна з легкістю оцінити та спробувати аромати, які раніше були недоступні через ціни або з інших причин.

- ЗРУЧНІСТЬ
Покупці часто вказують на явний плюс наливних парфумів їхню мобільність. Можна завжди носити улюблені парфуми в сумочці. Флакон компактний і не займає багато місця. Також це зручно для дальніх поїздок.
Основні | |
---|---|
Виробник | Reni |
Країна виробник | Франція |
Вид парфумерної продукції | Парфумована вода |
Стать | Чоловіча |
Аналог аромату | Chanel, Allure homme Sport |
Тип аромату | Деревні, Пряні |
Початкова нота | Апельсин, Мандарин, Морські ноти |
Нота серця | Білий кедр, Перець, Неролі |
Кінцева нота | Ваніль, Білий мускус, Боби тонка |
Об`єм | 50 мл |
- Ціна: 599 ₴