Чоловічі наливні парфуми 50 мл аналог Yves Saint Laurent L'Homme Sport духи Reni Travel 226

- Готово до відправки
- Код: RENI 236/50N
1 198 ₴
599 ₴
Отримайте цих позицій безкоштовно при покупці «Чоловічі наливні парфуми 50 мл аналог Yves Saint Laurent L'Homme Sport духи Reni Travel 226»
Аромат L`Homme Sport від Yves Saint Laurent — це втілення мужності. Новий чоловічий аромат, що об'єднав енергетику та стиль, незламну міць і елегантність, рух уперед і захват досягнень, свіжість і глибину. Новий аромат L'Homme Sport, яскравий і сміливий, демонструє новий погляд на фірмові ноти деревної свіжості. Альдегіди, які відіграють головну роль у формулі нового аромату, мають гострі, металеві відтінки, що дає змогу їм викликати миттєве та зрозуміле відчуття свіжості. У поєднанні з поколювальними нотами бергамоту й акордом вербени відчуття свіжості стає ще більш прямолінійним, як вибух адреналіну в крові. У самому серці відчувається подих кардамону, що контрастує з краплею пряної есенції елемі. Деревний амбровий шлейф активізується на шкірі завдяки нотам кедра та силі ультрачутливої ноти AmberXtreme. Динамічний і спортивний аромат. І відтоді впевнено підкорює серця шанувальників пригод і азарту в кожному моменті. У парфумерному букеті сплелися драйв, невгамовне бажання насолоджуватися кожним моментом, не зупинятися півдорозі та завжди досягати мети. Легкі верхні нотки вербени та бергамоту освіжають і наповнюють енергією. Альдегіди надають загадково-дразні металеві відтінки. Дихання кардамону та коріандру, немов адреналін, розтікається по венах і підстібає рухатися ще швидше. Базові амбра та білий кедр дарують характерне деревно-фужерне звучання.
Основна характеристика
Виробник: Reni
Аналог аромату: L'Homme Sport YSL
Група аромату: деревні, фужерні
Рік випуску: 2014
Верхні ноти: бергамот, вербена
Ноти серця: деревні ноти, коріандр
Базові ноти: амбра, білий кедр
Об'єм: 50 мл
Стать: Чоловіча
Основні переваги наливної парфумерії Reni:

- ІДЕНТИЧНІСТЬ
Аромати колекції Reni дійсно дуже схожі на продукцію відомих брендів і не поступаються за якістю.

- ЦЕНА
Велика частина вартості дорогої продукції іменитих брендів парфумів — це дизайнерський флакон, паковання, бренд, розкручування й реклама його черговим обличчям знаменитості. Вартість самого аромату зазвичай становить усього 20-25% від кінцевої ціни. Тому наливні парфуми Reni стали чудовою альтернативою, адже покупець платить тільки за сам аромат.

- СТІЙКІСТЬ
Розливна парфумерія часто не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх. Цей показник, як і в будь-якій парфумерії, визначається самою композицією. Що легший аромат, то швидше він вивітрюється. За часом від 3 годин до 2 годин. Хоча є низка дуже стійких ароматів, які й тиждень можуть протриматися на одязі.

- МОЖЛИВІСТЬ ЕКСПЕРЕНТИВАТИ
Це важливо для покупців, коли можна з легкістю оцінити та спробувати аромати, які раніше були недоступні через ціни або з інших причин.

- ЗРУЧНІСТЬ
Покупці часто вказують на явний плюс наливних парфумів їхню мобільність. Можна завжди носити улюблені парфуми в сумочці. Флакон компактний і не займає багато місця. Також це зручно для дальніх поїздок.
Основні | |
---|---|
Виробник | Reni |
Країна виробник | Франція |
Вид парфумерної продукції | Парфумована вода |
Стать | Чоловіча |
Аналог аромату | Yves Saint Laurent, L'homme |
Тип аромату | Деревні, Фужерні |
Початкова нота | Вербена, Бергамот |
Нота серця | Коріандр, Деревні ноти |
Кінцева нота | Амбра, Білий кедр |
Об`єм | 50 мл |
- Ціна: 599 ₴