Жіночі парфуми 30 мл аналог Rose The One D&G духи, парфумована вода Reni Travel 363

- Готово до відправки
- Код: RENI 363/30
798 ₴
399 ₴
Отримайте цих позицій безкоштовно при покупці «Жіночі парфуми 30 мл аналог Rose The One D&G духи, парфумована вода Reni Travel 363»
Квітковий парфум для жінок, розкішний запашний сад, доглянутий турботливим садівником. Витончений, легкий, розкутий аромат покликаний підкреслити жіночу красу. Універсальний, підходить для всіх сезонів, головне - щоб у серці власниці панувала весна. Аромат денний, увечері він здається занадто легким.
Оригінальність парфуму в нетрадиційній послідовності нот. Цариця аромату - троянда - вступає в перших акордах. Найніжніший запах її свіжих пелюсток доповнюють півонія і лічі. Притаманний півонії відтінок троянди густий, теплий, сонячний, зі штрихами зелені. Екзотичний лічі - солодкуватий, пахне варенням з пелюсток шипшини.
«Серце» аромату - гіркувато-кисле, ягідно-цитрусове. У ньому оселилися чорна смородина і грейпфрут. Традиційні в композиції тільки кінцеві ноти: свіжа деревина сандалу, тепла гострота мускусу, ніжна ваніль.
Основна характеристика
Виробник: Reni
Аналог аромата: Rose The One D&G
Група аромату: квіткові
Рік випуску: 2009
Верхні ноти: болгарська троянда, лічі, півонія
Переклад: грейпфрут, чорна смородина
Базові ноти: ваніль, мускус, сандал
Об'єм: 30 мл
Стать: Жіночий
Основні переваги наливної парфумерії Reni:

- ІДЕНТИЧНІСТЬ
Аромати колекції Reni дійсно дуже схожі на продукцію відомих брендів і не поступаються за якістю.

- ЦЕНА
Велика частина вартості дорогої продукції іменитих брендів парфумів — це дизайнерський флакон, паковання, бренд, розкручування й реклама його черговим обличчям знаменитості. Вартість самого аромату зазвичай становить усього 20-25% від кінцевої ціни. Тому наливні парфуми Reni стали чудовою альтернативою, адже покупець платить тільки за сам аромат.

- СТІЙКІСТЬ
Розливна парфумерія часто не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх. Цей показник, як і в будь-якій парфумерії, визначається самою композицією. Що легший аромат, то швидше він вивітрюється. За часом від 3 годин до 2 годин. Хоча є низка дуже стійких ароматів, які й тиждень можуть протриматися на одязі.

- МОЖЛИВІСТЬ ЕКСПЕРЕНТИВАТИ
Це важливо для покупців, коли можна з легкістю оцінити та спробувати аромати, які раніше були недоступні через ціни або з інших причин.

- ЗРУЧНІСТЬ
Покупці часто вказують на явний плюс наливних парфумів їхню мобільність. Можна завжди носити улюблені парфуми в сумочці. Флакон компактний і не займає багато місця. Також це зручно для дальніх поїздок.
Основні | |
---|---|
Виробник | Reni |
Вид парфумерної продукції | Парфумована вода |
Тип аромату | Квіткові, Східні (Орієнтальні) |
Початкова нота | Болгарська троянда, Лічі, Півонія |
Нота серця | Чорна смородина, Грейпфрут |
Кінцева нота | Ваніль, Сандал, Мускус |
Класифікація | Елітна |
Рік випуску | 2009 |
Об`єм | 30 мл |
Країна виробник | Франція |
Оригінальність | ліцензія |
- Ціна: 399 ₴