Жіночий парфум 30 мл аналог Moschino Funny духи, парфумована вода Reni Travel 359

- Готово до відправки
- Код: RENI 359/30
798 ₴
399 ₴
Отримайте цих позицій безкоштовно при покупці «Жіночий парфум 30 мл аналог Moschino Funny духи, парфумована вода Reni Travel 359»
Квітковий фруктовий аромат Moschino Funny, що з'явився 2007 року, схожий на легкий весняний вітерець, підлоговий свіжим запахом першоцвітів. Життєрадісний, веселий, іронічний квітковий фруктовий денний парфум підходить для весни та літа. Він асоціюється з молодою, ніжною і привабливою жінкою. Пахощі аромату дарують мрійливий романтичний настрій і передчуття радості. Відкривається він терпкою, до різкості свіжою солодко-гіркою есенцією апельсина та смородини. Верхні ноти звучать довго, по черзі то затихаючи, то посилюючись. У запаху переважає той гіркий апельсин, то смородина з відтінками кислоти та зелені. На зміну язі та цитрусу з розкриттям серцевих нот приходять свіжий терпкий і м'який зелений чай, півонія зі штрихами троянди та прохолодний жасмин. У квітковій гамі його нота — основна. Шлейф аромату короткий, тонкий, але дуже благородний і багатий.
Основна характеристика
Виробник: Reni
Аналог аромата: Moschino Funny
Група аромату: квіткові, фруктові
Рік випуску: 2007
Верхні ноти: гіркий апельсин, смородина
Ноти серця: жасмин, зелений чай, півонія
Базові ноти: амбра, білий кедр, дубовий мох
Об'єм: 30 мл
Стать: Жіночий
Основні переваги наливної парфумерії Reni:

- ІДЕНТИЧНІСТЬ
Аромати колекції Reni дійсно дуже схожі на продукцію відомих брендів і не поступаються за якістю.

- ЦЕНА
Велика частина вартості дорогої продукції іменитих брендів парфумів — це дизайнерський флакон, паковання, бренд, розкручування й реклама його черговим обличчям знаменитості. Вартість самого аромату зазвичай становить усього 20-25% від кінцевої ціни. Тому наливні парфуми Reni стали чудовою альтернативою, адже покупець платить тільки за сам аромат.

- СТІЙКІСТЬ
Розливна парфумерія часто не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх. Цей показник, як і в будь-якій парфумерії, визначається самою композицією. Що легший аромат, то швидше він вивітрюється. За часом від 3 годин до 2 годин. Хоча є низка дуже стійких ароматів, які й тиждень можуть протриматися на одязі.

- МОЖЛИВІСТЬ ЕКСПЕРЕНТИВАТИ
Це важливо для покупців, коли можна з легкістю оцінити та спробувати аромати, які раніше були недоступні через ціни або з інших причин.

- ЗРУЧНІСТЬ
Покупці часто вказують на явний плюс наливних парфумів їхню мобільність. Можна завжди носити улюблені парфуми в сумочці. Флакон компактний і не займає багато місця. Також це зручно для дальніх поїздок.
Основні | |
---|---|
Виробник | Reni |
Вид парфумерної продукції | Парфумована вода |
Тип аромату | Фруктові, Квіткові |
Початкова нота | Смородина, Гіркий апельсин |
Нота серця | Зелений чай, Півонія, Жасмин |
Кінцева нота | Амбра, Білий кедр, Дубовий мох |
Класифікація | Елітна |
Рік випуску | 2007 |
Об`єм | 30 мл |
Країна виробник | Франція |
Оригінальність | ліцензія |
- Ціна: 399 ₴