Чоловічі парфуми 30 мл аналог Givenchy Homme Blue Label духи, парфумована вода Reni Travel 274
- Готово до відправки
- Код: RENI 274/30
798 ₴
399 ₴
Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Чоловічі парфуми 30 мл аналог Givenchy Homme Blue Label духи, парфумована вода Reni Travel 274»
Парфуми Homme Blue Label створені для елегантного чарівного красеня-човника, що легко йде життям. Володар Homme Blue Label повсюдно купається в жіночій увазі. Аромат денний, призначений для літа, весни та самого початку осені. Свіжий, шлейфовий, з групи деревних пряних. Спочатку звучить цитрусовий акорд із гіркуватістю. Бергамот із терпким бальзамічним і квітковим відтінками пом'якшує гіркоту грейпфрутової цедри та привносить теплу нотку. У нотах серця — лаванда, кардамон і перець. Квіти лаванди туманно-свіжі, а їхній запах, змішуючись із лимонним відтінком кардамону, нагадує аромат екзотичної тропічної рослини в крапельках роси. Гостро та різко, по-чоловічому впевнено вступає перцева нота. Пізніше дзвінко пробивається ветивер. Шлейф теплий, оксамитовий, пряний із переважанням смолистої деревини білого кедра.
Основна характеристика
Виробник: Reni
Аналог аромата: Givenchy Homme Blue Label
Група аромату: деревні, пряні
Рік випуску: 2004
Верхні ноти: бергамот, грейпфрут
Переклад: кардамон, лаванда, перець
Базові ноти: білий кедр, ветивер
Об'єм: 30 мл
Стать: Чоловіча
Основні переваги наливної парфумерії Reni:
- ІДЕНТИЧНІСТЬ
Аромати колекції Reni дійсно дуже схожі на продукцію відомих брендів і не поступаються за якістю.
- ЦЕНА
Велика частина вартості дорогої продукції іменитих брендів парфумів — це дизайнерський флакон, паковання, бренд, розкручування й реклама його черговим обличчям знаменитості. Вартість самого аромату зазвичай становить усього 20-25% від кінцевої ціни. Тому наливні парфуми Reni стали чудовою альтернативою, адже покупець платить тільки за сам аромат.
- СТІЙКІСТЬ
Розливна парфумерія часто не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх. Цей показник, як і в будь-якій парфумерії, визначається самою композицією. Що легший аромат, то швидше він вивітрюється. За часом від 3 годин до 2 годин. Хоча є низка дуже стійких ароматів, які й тиждень можуть протриматися на одязі.
- МОЖЛИВІСТЬ ЕКСПЕРЕНТИВАТИ
Це важливо для покупців, коли можна з легкістю оцінити та спробувати аромати, які раніше були недоступні через ціни або з інших причин.
- ЗРУЧНІСТЬ
Покупці часто вказують на явний плюс наливних парфумів їхню мобільність. Можна завжди носити улюблені парфуми в сумочці. Флакон компактний і не займає багато місця. Також це зручно для дальніх поїздок.
Основні | |
---|---|
Виробник | Reni |
Країна виробник | Франція |
Вид парфумерної продукції | Парфумована вода |
Тип аромату | Деревні, Пряні |
Початкова нота | Бергамот, Грейпфрут |
Нота серця | Кардамон, Лаванда, Перець |
Кінцева нота | Білий кедр, Ветивер |
Класифікація | Елітна |
Рік випуску | 2004 |
Об`єм | 30 мл |
Оригінальність | ліцензія |
- Ціна: 399 ₴