Жіночий парфум 30 мл аналог Gucci Eau de Parfum II духи, парфумована вода Reni Travel 333
- Готово до відправки
- Код: RENI 333/30
798 ₴
399 ₴
Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Жіночий парфум 30 мл аналог Gucci Eau de Parfum II духи, парфумована вода Reni Travel 333»
Жінка, що обрала Gucci Eau де Parfum II — спокійна, чарівна, завжди в центрі чоловічої уваги. Аромат комплексний, гармонійний, цілісний, об'ємний. Більш денний і невибагливий до сезону.
Основна тема композиції — шалений аромат квітів, що розпустилися, і безліч стиглих фруктів — схожа на райський сад. Трохи зухвалі, відривні перші акорди швидко змирилися умиротвореним квітковим блаженством. Верхівка ароматичної піраміди ягідно-цитрусова — соковита, іскриста, прохолодна. У ній — чорна смородина, гіркий апельсин, червоні ягоди. Перехід до теплих і ніжних квіткових тонів спокійний і впевнений. Ноти серця — півонія, ожина, фіалка, фрезія — пом'якшують різке надходження. Шлейф являє собою переливи ніжного квітково-фруктового серпанку, з міцними, повноцінними, але рідкісними домішками мускусу та смолистої деревини.
Основна характеристика
Виробник: Reni
Аналог аромата: Gucci Eau de Parfum II
Група аромату: квіткові, фруктові
Рік випуску: 2004
Верхні ноти: чорна смородина, гіркий апельсин, червоні ягоди
Ноти серця: ежевика, пион, фрезия, фиалка
Базові ноти: геліотроп, кедр, мускус
Об'єм: 30 мл
Стать: Жіночий
Основні переваги наливної парфумерії Reni:
- ІДЕНТИЧНІСТЬ
Аромати колекції Reni дійсно дуже схожі на продукцію відомих брендів і не поступаються за якістю.
- ЦЕНА
Велика частина вартості дорогої продукції іменитих брендів парфумів — це дизайнерський флакон, паковання, бренд, розкручування й реклама його черговим обличчям знаменитості. Вартість самого аромату зазвичай становить усього 20-25% від кінцевої ціни. Тому наливні парфуми Reni стали чудовою альтернативою, адже покупець платить тільки за сам аромат.
- СТІЙКІСТЬ
Розливна парфумерія часто не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх. Цей показник, як і в будь-якій парфумерії, визначається самою композицією. Що легший аромат, то швидше він вивітрюється. За часом від 3 годин до 2 годин. Хоча є низка дуже стійких ароматів, які й тиждень можуть протриматися на одязі.
- МОЖЛИВІСТЬ ЕКСПЕРЕНТИВАТИ
Це важливо для покупців, коли можна з легкістю оцінити та спробувати аромати, які раніше були недоступні через ціни або з інших причин.
- ЗРУЧНІСТЬ
Покупці часто вказують на явний плюс наливних парфумів їхню мобільність. Можна завжди носити улюблені парфуми в сумочці. Флакон компактний і не займає багато місця. Також це зручно для дальніх поїздок.
Основні | |
---|---|
Виробник | Reni |
Вид парфумерної продукції | Парфумована вода |
Тип аромату | Квіткові, Фруктові |
Початкова нота | Гіркий апельсин, Червоні ягоди, Чорна смородина |
Нота серця | Ожина, Півонія, Фіалка, Фрезія |
Кінцева нота | Геліотроп, Кедр, Мускус |
Класифікація | Елітна |
Рік випуску | 2004 |
Об`єм | 30 мл |
Країна виробник | Франція |
Оригінальність | ліцензія |
- Ціна: 399 ₴