Жіночі парфуми аналог DKNY Be Delicious Fresh Blossom 100 мл Reni 373 наливні парфуми, парфумована вода

- Під замовлення
- Код: RENI 373

1 498 ₴
749 ₴
Отримайте цих позицій безкоштовно при покупці «Жіночі парфуми аналог DKNY Be Delicious Fresh Blossom 100 мл Reni 373 наливні парфуми, парфумована вода»
Reni — це французькі наливні парфуми з ароматами від відомих брендів.
- 100% гарантія якості й оригінальності продукції — флакон запаян фольгою з логотипом.
- Аромати абсолютно ідентичні продукції відомих брендів.
- Наливна парфумерія Reni не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх.
- Продукт повністю відповідає міжнародним вимогам і стандартам якості.
- Ви купуєте парфумерію преміум'якості за максимально вигідною ціною.
Уже понад 15 років на заводах бренда у Франції створюються якісні екстракти, на основі яких розробляються версії й оригінальні аромати преміумрівня. Духи на разлив Reni — це недорогі версії популярних або вже знятих із виробництва оригінальних брендових ароматів. Один із ключових орієнтирів бренда — преміум'якість за максимально вигідними цінами. За якістю нічим не поступаються оригінальному парфумерному бренду, оскільки процес виробництва схожий. Для створення продукції використовують дистильовану воду, ароматичні композиції, запашники та, звичайно ж, спирт. На кожному етапі здійснюється жорсткий контроль якості. Підсумковий продукт повністю відповідає міжнародним вимогам і стандартам якості. Парфуми прекрасно підійдуть, як подарунок на будь-яке свято.
Парфумерна вода цього бренда різноманітна та багатогранна. Кожен знайде для себе відповідний аромат. Шлейф парфумів підкреслить вашу вишуканість і неперевершений смак. Аромати, які ви знайдете: солодкі, свіжі, пудрові, квіткові, пряні та цитрусові.
Денний весняно-літній парфюм Be Delicious Fresh Blossom.
Аромат створений дизайнерами американського модного дому Donna Karan — чергова інтерпретація яблучної теми. Композиція 2009 року випуску належить до групи квіткових. Чарівний, м'який, зрозумілий. Його свіжість бадьорить і закликає до активних дій. Підходить молодій, веселій розкутій жінці. Вступ досить серйозний: гіркувате, терпке, деревно-трав'яне. Так грають грейпфрут і листя чорної смородини. Є натяк на солодкість і кислинку. Серединні квіткові ноти розкриваються швидко — за кілька хвилин. Характер звучання змінюється на м'якший, покладистіший, оксамитовий. Теплий фруктовий відтінок троянди готує ґрунт для приємної фруктової бази, у якій зачаровує спокусливий аромат червоного яблука. Деревні відтінки роблять композицію витриманою і шляхетною.
Виробник: Reni
Аналог аромату: Be Delicious Fresh Blossom DKNY
Група аромату: квіткові
Рік випуску: 2009
Верхні ноти: грейпфрут, лист чорної смородини
Ноти серця: жасмин, конвалія, троянда
Базові ноти: деревні ноти, червоне яблуко
Об'єм: 100 мл
Стать: Жіночий
Основні переваги наливної парфумерії Reni:

- ІДЕНТИЧНІСТЬ
Аромати колекції Reni дійсно дуже схожі на продукцію відомих брендів і не поступаються за якістю.

- ЦЕНА
Велика частина вартості дорогої продукції іменитих брендів парфумів — це дизайнерський флакон, паковання, бренд, розкручування й реклама його черговим обличчям знаменитості. Вартість самого аромату зазвичай становить усього 20-25% від кінцевої ціни. Тому наливні парфуми Reni стали чудовою альтернативою, адже покупець платить тільки за сам аромат.

- СТІЙКІСТЬ
Розливна парфумерія часто не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх. Цей показник, як і в будь-якій парфумерії, визначається самою композицією. Що легший аромат, то швидше він вивітрюється. За часом від 3 годин до 2 годин. Хоча є низка дуже стійких ароматів, які й тиждень можуть протриматися на одязі 🙂

- МОЖЛИВІСТЬ ЕКСПЕРЕНТИВАТИ
Це важливо для покупців, коли можна з легкістю оцінити та спробувати аромати, які раніше були недоступні через ціни або з інших причин.

- ЗРУЧНІСТЬ
Покупці часто вказують на явний плюс наливних парфумів їхню мобільність. Можна завжди носити улюблені парфуми в сумочці. Флакон компактний і не займає багато місця. Також це зручно для дальніх поїздок.
Основні | |
---|---|
Виробник | Reni |
Країна виробник | Франція |
Вид парфумерної продукції | Парфумована вода |
Рік випуску | 2009 |
Класифікація | Елітна |
Кінцева нота | Лист чорної смородини, Грейпфрут |
Початкова нота | Деревні ноти, Червоне яблуко |
Нота серця | Конвалія, Жасмин, Троянда |
Об`єм | 100 мл |
Оригінальність | ліцензія |
Тип аромату | Квіткові |
- Ціна: 749 ₴