Чоловічі парфуми аналог Givenchy Homme Blue Label 100 мл Reni 274 наливні парфуми, парфумована вода
- Готово до відправки
- Код: RENI 274
1 390 ₴
695 ₴
Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Чоловічі парфуми аналог Givenchy Homme Blue Label 100 мл Reni 274 наливні парфуми, парфумована вода»
Reni — це французькі наливні парфуми з ароматами від відомих брендів.
- 100% гарантія якості й оригінальності продукції — парфуми у заводському пластиковому флаконі 100 мл запаяний фольгою заводом виробником.
- Аромати абсолютно ідентичні продукції відомих брендів.
- Наливна парфумерія Reni не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх.
- Продукт повністю відповідає міжнародним вимогам і стандартам якості.
- Ви купуєте парфумерію преміум'якості за максимально вигідною ціною.
Наливна парфумерія RENI — це колекція жіночих, чоловічих і унісекс ароматів. Парфуми Рені виготовлені виключно на основі високоякісних компонентів виробництва Франції, що дає змогу зробити їх максимально схожим на оригінал і забезпечує стійкість ароматів до 60 годин.
Уже понад 15 років на заводах бренда у Франції створюються якісні екстракти, на основі яких розробляються версії й оригінальні аромати преміумрівня. Духи на разлив Reni — це недорогі версії популярних або вже знятих із виробництва оригінальних брендових ароматів. Один із ключових орієнтирів бренда — преміум'якість за максимально вигідними цінами. За якістю нічим не поступаються оригінальному парфумерному бренду, оскільки процес виробництва схожий. Для створення продукції використовують дистильовану воду, ароматичні композиції, запашники та, звичайно ж, спирт. На кожному етапі здійснюється жорсткий контроль якості. Підсумковий продукт повністю відповідає міжнародним вимогам і стандартам якості. Парфуми прекрасно підійдуть, як подарунок на будь-яке свято.
Парфумерна вода цього бренда різноманітна та багатогранна. Кожен знайде для себе відповідний аромат. Шлейф парфумів підкреслить вашу вишуканість і неперевершений смак. Аромати, які ви знайдете: солодкі, свіжі, пудрові, квіткові, пряні та цитрусові.
Парфуми Givenchy Homme Blue Label створені для елегантного чарівного красеня-човника, що легко йде життям. Володар Homme Blue Label повсюдно купається в жіночій увазі. Аромат денний, призначений для літа, весни та самого початку осені. Свіжий, шлейфовий, з групи деревних пряних. Спочатку звучить цитрусовий акорд із гіркуватістю. Бергамот із терпким бальзамічним і квітковим відтінками пом'якшує гіркоту грейпфрутової цедри та привносить теплу нотку. У нотах серця — лаванда, кардамон і перець. Квіти лаванди туманно-свіжі, а їхній запах, змішуючись із лимонним відтінком кардамону, нагадує аромат екзотичної тропічної рослини в крапельках роси. Гостро та різко, по-чоловічому впевнено вступає перцева нота. Пізніше дзвінко пробивається ветивер. Шлейф теплий, оксамитовий, пряний із переважанням смолистої деревини білого кедра.
Основна характеристика
Виробник: Reni
Аналог аромата: Givenchy Homme Blue Label
Група аромату: деревні, пряні
Рік випуску: 2004
Верхні ноти: бергамот, грейпфрут
Переклад: кардамон, лаванда, перець
Базові ноти: білий кедр, ветивер
Об'єм: 100 мл
Стать: Чоловіча
Основні переваги наливної парфумерії Reni:
- ІДЕНТИЧНІСТЬ
Аромати колекції Reni дійсно дуже схожі на продукцію відомих брендів і не поступаються за якістю.
- ЦЕНА
Велика частина вартості дорогої продукції іменитих брендів парфумів — це дизайнерський флакон, паковання, бренд, розкручування й реклама його черговим обличчям знаменитості. Вартість самого аромату зазвичай становить усього 20-25% від кінцевої ціни. Тому наливні парфуми Reni стали чудовою альтернативою, адже покупець платить тільки за сам аромат.
- СТІЙКІСТЬ
Розливна парфумерія часто не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх. Цей показник, як і в будь-якій парфумерії, визначається самою композицією. Що легший аромат, то швидше він вивітрюється. За часом від 3 годин до 2 годин. Хоча є низка дуже стійких ароматів, які й тиждень можуть протриматися на одязі.
- МОЖЛИВІСТЬ ЕКСПЕРЕНТИВАТИ
Це важливо для покупців, коли можна з легкістю оцінити та спробувати аромати, які раніше були недоступні через ціни або з інших причин.
- ЗРУЧНІСТЬ
Покупці часто вказують на явний плюс наливних парфумів їхню мобільність. Можна завжди носити улюблені парфуми в сумочці. Флакон компактний і не займає багато місця. Також це зручно для далеких поїздок.
Основні | |
---|---|
Виробник | Reni |
Країна виробник | Франція |
Вид парфумерної продукції | Парфумована вода |
Тип аромату | Пряні, Деревні |
Початкова нота | Бергамот, Грейпфрут |
Нота серця | Кардамон, Лаванда, Перець |
Кінцева нота | Білий кедр, Ветивер |
Класифікація | Елітна |
Рік випуску | 2004 |
Об`єм | 100 мл |
Оригінальність | ліцензія |
- Ціна: 695 ₴