Чоловічі парфуми аналог Play 100 мл Reni 290 наливні парфуми, парфумована вода
- Під замовлення
- Код: RENI 290
1 390 ₴
695 ₴
Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Чоловічі парфуми аналог Play 100 мл Reni 290 наливні парфуми, парфумована вода»
Аромат Play характеризує сучасного чоловіка, який любить привертати до себе увагу. Його ставлення до життя, як до азартної гри, знаходить прояви в кожному погляді, русі. Власникові Givenchy Play не чужі авантюризм і прагнення до змін. Аромат з'явився 2008 року, позиціюється як деревний фужерний. Універсальний — підходить до будь-якої події, часу доби, сезону. Головне — це відповідність образу та внутрішньому духу володаря. Верхні свіжі цитрусові ноти поєднують усі відтінки, властиві цим фруктам. Тут є гіркота, солодкість, кислинка, терпкість, тепло та прохолода. Ноти серця й база представляють складнішу багатокомпонентну композицію, що символізує усвідомлену мужність, шарм і вміння балансувати на межі.
Основна характеристика
Виробник: Reni
Аналог аромата: Play
Група аромату: фужерні, цитрусові
Рік випуску: 2008
Верхні ноти: бергамот, гіркий апельсин, мандарин
Ноти серця: амірис, кава, квітка тютюну, перець
Базові ноти: ветивер, пачулі
Об'єм: 100 мл
Стать: Чоловіча
Основні переваги наливної парфумерії Reni:
- ІДЕНТИЧНІСТЬ
Аромати колекції Reni дійсно дуже схожі на продукцію відомих брендів і не поступаються за якістю.
- ЦЕНА
Велика частина вартості дорогої продукції іменитих брендів парфумів — це дизайнерський флакон, паковання, бренд, розкручування й реклама його черговим обличчям знаменитості. Вартість самого аромату зазвичай становить усього 20-25% від кінцевої ціни. Тому наливні парфуми Reni стали чудовою альтернативою, адже покупець платить тільки за сам аромат.
- СТІЙКІСТЬ
Розливна парфумерія часто не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх. Цей показник, як і в будь-якій парфумерії, визначається самою композицією. Що легший аромат, то швидше він вивітрюється. За часом від 3 годин до 2 годин. Хоча є низка дуже стійких ароматів, які й тиждень можуть протриматися на одязі 🙂
- МОЖЛИВІСТЬ ЕКСПЕРЕНТИВАТИ
Це важливо для покупців, коли можна з легкістю оцінити та спробувати аромати, які раніше були недоступні через ціни або з інших причин.
- ЗРУЧНІСТЬ
Покупці часто вказують на явний плюс наливних парфумів їхню мобільність. Можна завжди носити улюблені парфуми в сумочці. Флакон компактний і не займає багато місця. Також це зручно для далеких поїздок.
Основні | |
---|---|
Виробник | Reni |
Країна виробник | Франція |
Вид парфумерної продукції | Парфумована вода |
Рік випуску | 2008 |
Класифікація | Елітна |
Об`єм | 100 мл |
Тип аромату | Цитрусові, Фужерні |
- Ціна: 695 ₴