Чоловічі парфуми аналог Man In Black 100 мл Reni 226 наливні парфуми, парфумована вода
- Під замовлення
- Код: RENI 226
1 390 ₴
695 ₴
Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Чоловічі парфуми аналог Man In Black 100 мл Reni 226 наливні парфуми, парфумована вода»
П'янкий чоловічий аромат, представник рідкісного типу — східний із пряними шкіряними нотками. Випущений 2014 року. Аромат присвячений давньогрецькому богу Гефесту. Тому вийшов пряним, вогненним, з привабливими нотками шкіри та дерева. Харизматичні парфуми не схожі на інші та беруть у полон із перших ноток. Він п'янить буквально, адже перші нотки складаються з рому та гарячих східних спецій. Серце запаху: тепла шкіра, медово-солодка тубероза, що додає елегантні нотки ірис. Боби Тонка надають пряний, димний, смолистий шлейф, що стійко зберігається на шкірі. Він створений для чоловіків із вогнем у серці, характері та погляді. Такий вогненний, небезпечний і заворожливий.
Основна характеристика
Виробник: Reni
Аналог аромата: Man In Black
Група аромату: квіткові, східні
Рік випуску: 2014
Верхні ноти: ром, спеції
Ноти серця: шкіра, ірис
Базові ноти: боби тонка, гуаяк
Об'єм: 100 мл
Стать: Чоловіча
Основні переваги наливної парфумерії Reni:
- ІДЕНТИЧНІСТЬ
Аромати колекції Reni дійсно дуже схожі на продукцію відомих брендів і не поступаються за якістю.
- ЦЕНА
Велика частина вартості дорогої продукції іменитих брендів парфумів — це дизайнерський флакон, паковання, бренд, розкручування й реклама його черговим обличчям знаменитості. Вартість самого аромату зазвичай становить усього 20-25% від кінцевої ціни. Тому наливні парфуми Reni стали чудовою альтернативою, адже покупець платить тільки за сам аромат.
- СТІЙКІСТЬ
Розливна парфумерія часто не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх. Цей показник, як і в будь-якій парфумерії, визначається самою композицією. Що легший аромат, то швидше він вивітрюється. За часом від 3 годин до 2 годин. Хоча є низка дуже стійких ароматів, які й тиждень можуть протриматися на одязі 🙂
- МОЖЛИВІСТЬ ЕКСПЕРЕНТИВАТИ
Це важливо для покупців, коли можна з легкістю оцінити та спробувати аромати, які раніше були недоступні через ціни або з інших причин.
- ЗРУЧНІСТЬ
Покупці часто вказують на явний плюс наливних парфумів їхню мобільність. Можна завжди носити улюблені парфуми в сумочці. Флакон компактний і не займає багато місця. Також це зручно для далеких поїздок.
Основні | |
---|---|
Виробник | Reni |
Країна виробник | Франція |
Вид парфумерної продукції | Парфумована вода |
Рік випуску | 2014 |
Класифікація | Елітна |
Об`єм | 100 мл |
Тип аромату | Квіткові, Східні (Орієнтальні) |
- Ціна: 695 ₴