Чоловічі парфуми аналог 212 Men Carolina Herrera 100 мл Reni 262 наливні парфуми, парфумована вода
- Під замовлення
- Код: RENI 262
1 390 ₴
695 ₴
Отримайте цих позицій безкоштовно при покупці «Чоловічі парфуми аналог 212 Men Carolina Herrera 100 мл Reni 262 наливні парфуми, парфумована вода»
- 100% гарантія якості й оригінальності продукції — парфуми у заводському пластиковому флаконі 100 мл запаяний фольгою заводом виробником.
- Аромати абсолютно ідентичні продукції відомих брендів.
- Наливна парфумерія Reni не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх.
- Продукт повністю відповідає міжнародним вимогам і стандартам якості.
- Ви купуєте парфумерію преміум'якості за максимально вигідною ціною.
Наливна парфумерія RENI — це колекція жіночих, чоловічих і унісекс ароматів. Парфуми Рені виготовлені виключно на основі високоякісних компонентів виробництва Франції, що дає змогу зробити їх максимально схожим на оригінал і забезпечує стійкість ароматів до 60 годин.
Уже понад 15 років на заводах бренда у Франції створюються якісні екстракти, на основі яких розробляються версії й оригінальні аромати преміумрівня. Духи на разлив Reni — це недорогі версії популярних або вже знятих із виробництва оригінальних брендових ароматів. Один із ключових орієнтирів бренда — преміум'якість за максимально вигідними цінами. За якістю нічим не поступаються оригінальному парфумерному бренду, оскільки процес виробництва схожий. Для створення продукції використовують дистильовану воду, ароматичні композиції, запашники та, звичайно ж, спирт. На кожному етапі здійснюється жорсткий контроль якості. Підсумковий продукт повністю відповідає міжнародним вимогам і стандартам якості. Парфуми прекрасно підійдуть, як подарунок на будь-яке свято. Парфумерна вода цього бренда різноманітна та багатогранна. Кожен знайде для себе відповідний аромат. Шлейф парфумів підкреслить вашу вишуканість і неперевершений смак. Аромати, які ви знайдете: солодкі, свіжі, пудрові, квіткові, пряні та цитрусові.
Парфуми 2006 року від Carolina Herrera 212 Men належать до категорії тих, які ніколи не стануть минулим. Стійкий і шлейфовий, символізує повітря, свіжість, свободу. Його носять як повсякденний і вечірній у будь-яку пору року. Аромат добротний, породистий, з не згинним характером. Підійде міцним, спортивним, суворим, навіть брутальним чоловікам незалежно від віку. Композиція складна, змінна, жива, пульсувальна, повітропроникна. Належить до деревних квіткових мускусних. Аромат одночасно свіжий і пряний. У початкових нотах — спеції, зелень і цитруси. Грейпфрутова цедра додає нотку гіркоти. У «серці» — прохолода та жар. Імбир привносить пряну солодкість, гарденія — насичений відтінок жасмину та горіхову нотку. Аромат фіалки — ніжний, свіжий, невловний. Шавлія обволікає, заспокоює, він терпкий, пряний, трав'янисто-деревний. У об'ємному шлейфі бал править мускус.
Основна характеристика
Виробник: Reni
Аналог аромата: 212 Men Carolina Herrera
Група аромату: деревні, квіткові, мускусні
Рік випуску: 2006
Верхні ноти: грейпфрут, зелені ноти, спеції
Ноти серця: гарденія, фіалка, шавлія, імбир
Базові ноти: ветивер, ладан, мускус, сандал
Об'єм: 100 мл
Стать: Чоловіча
Основні переваги наливної парфумерії Reni:
- ІДЕНТИЧНІСТЬ
Аромати колекції Reni дійсно дуже схожі на продукцію відомих брендів і не поступаються за якістю.
- ЦЕНА
Велика частина вартості дорогої продукції іменитих брендів парфумів — це дизайнерський флакон, паковання, бренд, розкручування й реклама його черговим обличчям знаменитості. Вартість самого аромату зазвичай становить усього 20-25% від кінцевої ціни. Тому наливні парфуми Reni стали чудовою альтернативою, адже покупець платить тільки за сам аромат.
- СТІЙКІСТЬ
Розливна парфумерія часто не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх. Цей показник, як і в будь-якій парфумерії, визначається самою композицією. Що легший аромат, то швидше він вивітрюється. За часом від 3 годин до 2 годин. Хоча є низка дуже стійких ароматів, які й тиждень можуть протриматися на одязі.
- МОЖЛИВІСТЬ ЕКСПЕРЕНТИВАТИ
Це важливо для покупців, коли можна з легкістю оцінити та спробувати аромати, які раніше були недоступні через ціни або з інших причин.
- ЗРУЧНІСТЬ
Покупці часто вказують на явний плюс наливних парфумів їхню мобільність. Можна завжди носити улюблені парфуми в сумочці. Флакон компактний і не займає багато місця. Також це зручно для дальніх поїздок.
Основні | |
---|---|
Виробник | Reni |
Країна виробник | Франція |
Вид парфумерної продукції | Парфумована вода |
Рік випуску | 2006 |
Класифікація | Елітна |
Кінцева нота | Ладан, Сандал, Ветивер, Мускус |
Початкова нота | Зелені ноти, Імбир, Грейпфрут |
Нота серця | Шавлія, Імбир, Фіалка, Гарденія |
Об`єм | 100 мл |
Оригінальність | ліцензія |
Тип аромату | Квіткові, Мускусні, Деревні |
- Ціна: 695 ₴