Жіночі парфуми аналог Escada Into the Blue 100 мл Reni 427 наливні парфуми, парфумована вода
- Готово до відправки
- Код: RENI 427
1 390 ₴
695 ₴
Отримайте цих позицій безкоштовно при покупці «Жіночі парфуми аналог Escada Into the Blue 100 мл Reni 427 наливні парфуми, парфумована вода»
- 100% гарантія якості й оригінальності продукції — парфуми у заводському пластиковому флаконі 100 мл запаяний фольгою заводом виробником.
- Аромати абсолютно ідентичні продукції відомих брендів.
- Наливна парфумерія Reni не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх.
- Продукт повністю відповідає міжнародним вимогам і стандартам якості.
- Ви купуєте парфумерію преміум'якості за максимально вигідною ціною.
Уже понад 15 років на заводах бренда у Франції створюються якісні екстракти, на основі яких розробляються версії й оригінальні аромати преміумрівня. Духи на разлив Reni — це недорогі версії популярних або вже знятих із виробництва оригінальних брендових ароматів. Один із ключових орієнтирів бренда — преміум'якість за максимально вигідними цінами. За якістю нічим не поступаються оригінальному парфумерному бренду, оскільки процес виробництва схожий. Для створення продукції використовують дистильовану воду, ароматичні композиції, запашники та, звичайно ж, спирт. На кожному етапі здійснюється жорсткий контроль якості. Підсумковий продукт повністю відповідає міжнародним вимогам і стандартам якості. Парфуми прекрасно підійдуть, як подарунок на будь-яке свято. Парфумерна вода цього бренда різноманітна та багатогранна. Кожен знайде для себе відповідний аромат. Шлейф парфумів підкреслить вашу вишуканість і неперевершений смак. Аромати, які ви знайдете: солодкі, свіжі, пудрові, квіткові, пряні та цитрусові.
Незвичайний аромат Into the Blue - призначений для енергійних і ефектних жінок. Новинка 2006 року, випущена Escada. Енергійний, неймовірно свіжий, екстравагантний, яскравий і легкий розкриває природні аромати природи. Він освіжить у спекотний день, додасть бадьорості, подарує свободу та покращить настрій. Парфуми належать до ароматів квіткової водяної групи. Він призначений для енергійних і ефектних жінок, які люблять "носити" надзвичайно яскравий і бадьорий аромат. Більше підходить для літа або пізньої весни, він освіжає, надає бадьорості, почуття свободи. Універсальний щодо пори доби. Спочатку композиція відкривається ніжним, спокійним букетом із легких нот благородної календули, спокійної карамболи й ароматної зелені. Незабаром починає відчуватися серце аромату, у якому оселилися нотки свіжого кавуна, ніжного лотоса та м'якої півонії. Шлейф із благородної амбри, водяних деревних нот, а також білого кедра та мускусу.
Основна характеристика
Виробник: Reni
Аналог аромату: Into the Blue Escada
Група аромату: водяні, квіткові
Рік випуску: 2006
Верхні ноти: зелені ноти, календула, карамбола, трава
Ноти серця: блакитний лотос, кавун, півонія
Базові ноти: амбра, білий кедр, деревні ноти, мускус
Об'єм: 100 мл
Стать: Жіночий
Основні переваги наливної парфумерії Reni:
- ІДЕНТИЧНІСТЬ
Аромати колекції Reni дійсно дуже схожі на продукцію відомих брендів і не поступаються за якістю.
- ЦЕНА
Велика частина вартості дорогої продукції іменитих брендів парфумів — це дизайнерський флакон, паковання, бренд, розкручування й реклама його черговим обличчям знаменитості. Вартість самого аромату зазвичай становить усього 20-25% від кінцевої ціни. Тому наливні парфуми Reni стали чудовою альтернативою, адже покупець платить тільки за сам аромат.
- СТІЙКІСТЬ
Розливна парфумерія часто не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх. Цей показник, як і в будь-якій парфумерії, визначається самою композицією. Що легший аромат, то швидше він вивітрюється. За часом від 3 годин до 2 годин. Хоча є низка дуже стійких ароматів, які й тиждень можуть протриматися на одязі.
- МОЖЛИВІСТЬ ЕКСПЕРЕНТИВАТИ
Це важливо для покупців, коли можна з легкістю оцінити та спробувати аромати, які раніше були недоступні через ціни або з інших причин.
- ЗРУЧНІСТЬ
Покупці часто вказують на явний плюс наливних парфумів їхню мобільність. Можна завжди носити улюблені парфуми в сумочці. Флакон компактний і не займає багато місця. Також це зручно для дальніх поїздок.
Основні | |
---|---|
Виробник | Reni |
Країна виробник | Франція |
Вид парфумерної продукції | Парфумована вода |
Рік випуску | 2006 |
Класифікація | Елітна |
Кінцева нота | Мускус, Білий кедр, Деревні ноти, Амбра |
Початкова нота | Карамбола, Зелені ноти, Трава, Календула |
Нота серця | Півонія, Кавун, Блакитний лотос |
Об`єм | 100 мл |
Оригінальність | ліцензія |
Тип аромату | Квіткові, Водні |
- Ціна: 695 ₴