Чоловічі парфуми аналог Eau de Lacoste L.12.12 Blue 100 мл Reni 231 наливні парфуми, парфумована вода
- Під замовлення
- Код: RENI 231
1 390 ₴
695 ₴
Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Чоловічі парфуми аналог Eau de Lacoste L.12.12 Blue 100 мл Reni 231 наливні парфуми, парфумована вода»
- 100% гарантія якості й оригінальності продукції — флакон запаян фольгою з логотипом.
- Аромати абсолютно ідентичні продукції відомих брендів.
- Наливна парфумерія Reni не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх.
- Продукт повністю відповідає міжнародним вимогам і стандартам якості.
- Ви купуєте парфумерію преміум'якості за максимально вигідною ціною.
Парфумерна вода цього бренда різноманітна та багатогранна. Кожен знайде для себе відповідний аромат. Шлейф парфумів підкреслить вашу вишуканість і неперевершений смак. Аромати, які ви знайдете: солодкі, свіжі, пудрові, квіткові, пряні та цитрусові.
Парфюм Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Blue можна порівняти з бездною й силою океану.
За життєрадісний характер і фонтан енергії в кожній ноті творіння Lacoste вибирають шанувальники пригод, екстремальних видів спорту та бажають довго не засиджуватися на одному місці. Таке враження задають верхні нотки з грейпфрута та блакитний м'яти. Деревних акордів і загадковості надають пачулі, папороті та кедра. Денний енергійний аромат зі спортивними нотками оцінять ті чоловіки, які, попри все, рухаються до своєї мети. Немов океанська хвиля, не звертаючи уваги на перешкоди.
Основна характеристика
Виробник: Reni
Аналог аромату: Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Blue
Група аромату: шипрові
Рік випуску: 2011
Верхні ноти: грейпфрут, м'ята
Ноти серця: африканський апельсиновий цвіт
Базові ноти: папороті, пачулі
Об'єм: 100 мл
Стать: Чоловіча
Основні переваги наливної парфумерії Reni:
- ІДЕНТИЧНІСТЬ
Аромати колекції Reni дійсно дуже схожі на продукцію відомих брендів і не поступаються за якістю.
- ЦЕНА
Велика частина вартості дорогої продукції іменитих брендів парфумів — це дизайнерський флакон, паковання, бренд, розкручування й реклама його черговим обличчям знаменитості. Вартість самого аромату зазвичай становить усього 20-25% від кінцевої ціни. Тому наливні парфуми Reni стали чудовою альтернативою, адже покупець платить тільки за сам аромат.
- СТІЙКІСТЬ
Розливна парфумерія часто не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх. Цей показник, як і в будь-якій парфумерії, визначається самою композицією. Що легший аромат, то швидше він вивітрюється. За часом від 3 годин до 2 годин. Хоча є низка дуже стійких ароматів, які й тиждень можуть протриматися на одязі 🙂
- МОЖЛИВІСТЬ ЕКСПЕРЕНТИВАТИ
Це важливо для покупців, коли можна з легкістю оцінити та спробувати аромати, які раніше були недоступні через ціни або з інших причин.
- ЗРУЧНІСТЬ
Покупці часто вказують на явний плюс наливних парфумів їхню мобільність. Можна завжди носити улюблені парфуми в сумочці. Флакон компактний і не займає багато місця. Також це зручно для дальніх поїздок.
Основні | |
---|---|
Виробник | Reni |
Країна виробник | Франція |
Вид парфумерної продукції | Парфумована вода |
Рік випуску | 2011 |
Класифікація | Елітна |
Кінцева нота | Папороть, Пачулі |
Початкова нота | Грейпфрут, М'ята |
Нота серця | Апельсиновий колір |
Об`єм | 100 мл |
Оригінальність | ліцензія |
Тип аромату | Шипрові |
- Ціна: 695 ₴