Чоловічі наливні парфуми 30 мл аналог Givenchy Pi духи, парфумована вода Reni Travel 271
- Готово до відправки
- Код: RENI 271/30N
798 ₴
399 ₴
Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Чоловічі наливні парфуми 30 мл аналог Givenchy Pi духи, парфумована вода Reni Travel 271»
Givenchy Pi — запах, який вибирають неординарні особистості, які не бажають бути «як усі» і вміють виділятися із загальної маси. Аромат унікальності, аромат свята та впевненості в собі, запах сили та перемоги. Верхні ноти розкриваються органічно підібраним гіркувато-пряним коктейлем із базиліку та полину, ароматом свіжоскошеної зелені гальбануму та розмарину, теплоти запаху деревної смоли, легкої ніжності квіток апельсина, неролі та настурції. У Givenchy Pi парфумери використовували тільки натуральні інгредієнти, це робить аромат природним і створює навколо чоловіка ауру чистоти та свіжості. У нотах серця виражена по-справжньому «чоловічними» акцентами — запаморочлива свіжість соснових голок поєднується з теплотою й насиченістю аромату деревини залізного дерева. Це запах вікового лісу, наповненого сонцем і повітрям, запах гіркоти лугових трав, аромат відпустки та безтурботних днів. Базовий шлейф продуманий до дрібниць — тонкий, ледве відчутний відтінок ванілі розкривається з яскравим і незвичайним ароматом коричневого цукру, цей тандем підкреслений елегантною «гірчинкою» мигдалю.
Основна характеристика
Виробник: Reni
Аналог аромата: Pi
Група аромату: деревні, східні
Рік випуску: 1998
Верхні ноти: базилік, мандарин, розмарин, тархун
Ноти серця: аніс, герань, конвалія, неролі
Базові ноти: боби тонка, ваніль, мигдаль
Об'єм: 30 мл
Стать: Чоловіча
Основні переваги наливної парфумерії Reni:
- ІДЕНТИЧНІСТЬ
Аромати колекції Reni дійсно дуже схожі на продукцію відомих брендів і не поступаються за якістю.
- ЦЕНА
Велика частина вартості дорогої продукції іменитих брендів парфумів — це дизайнерський флакон, паковання, бренд, розкручування й реклама його черговим обличчям знаменитості. Вартість самого аромату зазвичай становить усього 20-25% від кінцевої ціни. Тому наливні парфуми Reni стали чудовою альтернативою, адже покупець платить тільки за сам аромат.
- СТІЙКІСТЬ
Розливна парфумерія часто не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх. Цей показник, як і в будь-якій парфумерії, визначається самою композицією. Що легший аромат, то швидше він вивітрюється. За часом від 3 годин до 2 годин. Хоча є низка дуже стійких ароматів, які й тиждень можуть протриматися на одязі.
- МОЖЛИВІСТЬ ЕКСПЕРЕНТИВАТИ
Це важливо для покупців, коли можна з легкістю оцінити та спробувати аромати, які раніше були недоступні через ціни або з інших причин.
- ЗРУЧНІСТЬ
Покупці часто вказують на явний плюс наливних парфумів їхню мобільність. Можна завжди носити улюблені парфуми в сумочці. Флакон компактний і не займає багато місця. Також це зручно для дальніх поїздок.
Основні | |
---|---|
Виробник | Reni |
Країна виробник | Франція |
Аналог аромату | Givenchy, Pi |
Вид парфумерної продукції | Парфумована вода |
Кінцева нота | Мигдаль, Боби тонка, Ваніль |
Початкова нота | Тархун, Базилік, Розмарин, Мандарин |
Нота серця | Аніс, Герань, Конвалія, Неролі |
Об`єм | 30 мл |
Стать | Чоловіча |
Тип аромату | Східні (Орієнтальні), Деревні |
- Ціна: 399 ₴