Чоловічі парфуми 30 мл аналог Chanel Egoiste Platinum духи Reni Travel 244
- Готово до відправки
- Код: RENI 244/30
798 ₴
399 ₴
Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Чоловічі парфуми 30 мл аналог Chanel Egoiste Platinum духи Reni Travel 244»
Chanel Egoiste Platinum — аромат чарівного, ерудованого, мужнього чоловіка. Енергійні та свіжі парфуми мають абсолютно приголомшливий аромат. Досконалий і чарівний. Ось, , що в пресувальників "у двох словах" можна сказати про чудовий і складний парфумерний букет. У витонченому елегантному флаконі захована неймовірно яскрава іскриста субстанція з відтінком дорогоцінної платини. Ефект композиція дає абсолютно приголомшливий — розкриваючись на шкірі свого володаря; вона робить кожного чоловіка справді неповторним. Як і всі шедеври легендарного французького модного Дому Egoiste Platinum, що вийшов 1993 року, давно став класикою. Володар парфумів впевнений у собі, своєму шармі та чарівності. Ця впевненість не кричуща, а ковзає тільки в легкому усмішці. Парфуми з розряду деревних квіткових мускусних. Універсальний — для будь-яких сезонів, погоди, віку, випадку. Верхні ноти — свіжа квіткова пряновата зелень із ледве помітною хвойністю розмарину. Тут є лаванда та неролі. У «серця» — надломлена гілочка герані та тягучий ніжно солодкуватий і мужній шавлія з ноткою мускатного горіха. Базові ноти створюють шлейф із відтінків дубового моху, ветиверу, білого кедра. Він поєднує пристрасть, строгість, престиж.
Основна характеристика
Виробник: Reni
Аналог аромату: Chanel Egoiste Platinum
Група аромату: деревні, квіткові, мускусні
Рік випуску: 1993
Верхні ноти: лаванда, неролі, розмарин
Ноти серця: герань, мускатна шавлія
Базові ноти: білий кедр, ветивер, дубовий мох
Об'єм: 30 мл
Стать: Чоловіча
Основні переваги наливної парфумерії Reni:
- ІДЕНТИЧНІСТЬ
Аромати колекції Reni дійсно дуже схожі на продукцію відомих брендів і не поступаються за якістю.
- ЦЕНА
Велика частина вартості дорогої продукції іменитих брендів парфумів — це дизайнерський флакон, паковання, бренд, розкручування й реклама його черговим обличчям знаменитості. Вартість самого аромату зазвичай становить усього 20-25% від кінцевої ціни. Тому наливні парфуми Reni стали чудовою альтернативою, адже покупець платить тільки за сам аромат.
- СТІЙКІСТЬ
Розливна парфумерія часто не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх. Цей показник, як і в будь-якій парфумерії, визначається самою композицією. Що легший аромат, то швидше він вивітрюється. За часом від 3 годин до 2 годин. Хоча є низка дуже стійких ароматів, які й тиждень можуть протриматися на одязі.
- МОЖЛИВІСТЬ ЕКСПЕРЕНТИВАТИ
Це важливо для покупців, коли можна з легкістю оцінити та спробувати аромати, які раніше були недоступні через ціни або з інших причин.
- ЗРУЧНІСТЬ
Покупці часто вказують на явний плюс наливних парфумів їхню мобільність. Можна завжди носити улюблені парфуми в сумочці. Флакон компактний і не займає багато місця. Також це зручно для дальніх поїздок.
Основні | |
---|---|
Виробник | Reni |
Країна виробник | Франція |
Вид парфумерної продукції | Парфумована вода |
Рік випуску | 1993 |
Класифікація | Елітна |
Кінцева нота | Дубовий мох, Ветивер, Білий кедр |
Початкова нота | Лаванда, Неролі, Розмарин |
Нота серця | Мускатна шавлія, Герань |
Об`єм | 30 мл |
Оригінальність | ліцензія |
Тип аромату | Квіткові, Мускусні, Деревні |
- Ціна: 399 ₴