Жіночий парфум 30 мл аналог Gucci by Gucci духи, парфумована вода Reni Travel 352
- Готово до відправки
- Код: RENI 352/30
798 ₴
399 ₴
Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Жіночий парфум 30 мл аналог Gucci by Gucci духи, парфумована вода Reni Travel 352»
Gucci by Gucci — аромат із групи шипрових квіткових, призначений для фатальної жінки, статусної доглянутої та загадкової. Дуже стійкий і шляхетний. З огляду на композицію, універсальний щодо пори року та доби. Верхні ноти аромату — фруктові. Свіжа тепла солодкість груші чудово поєднується з екзотичною гуавою. Остання має ніжний, невловний справжній тропічний аромат, у якому одночасно чується полуниця, ананас і айва. У розкритті аромат набуває теплої медовості, тягучу насичену квіткову пряну солодкість квітки тіаре — гарденії таїтянської. У базі Gucci — таємничий мускус, негучні пачулі, медові відлуння груші. Шлейф в аромату тихіший і інтимніший. Чим довше парфуми перебувають на шкірі, тим багатші та славніші розкривається. Він не гучний, не викликає, його краса природність і спокійна.
Основна характеристикаВиробник: Reni
Аналог аромата: Gucci by Gucci
Група аромату: квіткові, шипрові
Рік випуску: 2007
Верхні ноти: груша, гуаява
Ноти серця: квітка Тіаре
Базові ноти: мед, мускус, пачули
Об'єм: 30 мл
Стать: Жіночий
Основні переваги наливної парфумерії Reni:
- ІДЕНТИЧНІСТЬ
Аромати колекції Reni дійсно дуже схожі на продукцію відомих брендів і не поступаються за якістю.
- ЦЕНА
Велика частина вартості дорогої продукції іменитих брендів парфумів — це дизайнерський флакон, паковання, бренд, розкручування й реклама його черговим обличчям знаменитості. Вартість самого аромату зазвичай становить усього 20-25% від кінцевої ціни. Тому наливні парфуми Reni стали чудовою альтернативою, адже покупець платить тільки за сам аромат.
- СТІЙКІСТЬ
Розливна парфумерія часто не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх. Цей показник, як і в будь-якій парфумерії, визначається самою композицією. Що легший аромат, то швидше він вивітрюється. За часом від 3 годин до 2 годин. Хоча є низка дуже стійких ароматів, які й тиждень можуть протриматися на одязі.
- МОЖЛИВІСТЬ ЕКСПЕРЕНТИВАТИ
Це важливо для покупців, коли можна з легкістю оцінити та спробувати аромати, які раніше були недоступні через ціни або з інших причин.
- ЗРУЧНІСТЬ
Покупці часто вказують на явний плюс наливних парфумів їхню мобільність. Можна завжди носити улюблені парфуми в сумочці. Флакон компактний і не займає багато місця. Також це зручно для дальніх поїздок.
Основні | |
---|---|
Виробник | Reni |
Країна виробник | Франція |
Вид парфумерної продукції | Парфумована вода |
Рік випуску | 2007 |
Класифікація | Елітна |
Кінцева нота | Пачулі, Мед, Мускус |
Початкова нота | Груша, Гуава |
Нота серця | Квітка тіара |
Об`єм | 30 мл |
Оригінальність | ліцензія |
Тип аромату | Квіткові, Шипрові |
- Ціна: 399 ₴