Чоловічі парфуми 30 мл аналог Lacoste pour Homme духи, парфумована вода Reni Travel 276
- Готово до відправки
- Код: RENI 276/30
798 ₴
399 ₴
Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Чоловічі парфуми 30 мл аналог Lacoste pour Homme духи, парфумована вода Reni Travel 276»
Аромат Lacoste pour Homme для зрілого чоловіка, який знає, що час неоціненний. Верхня нота — бергамот, слива та яблуко. У ноті серця міцний коктейль із ялівцю, кардамону та кориці. Чоловічі парфуми Lacoste pour Homme належать до родини деревних фужерних. Елегантний спокійний багатий аромат, який можна носити вдень і ввечері. Він створює відчуття легкості, грайливості, впевненості у своїй чарівності та чарівності. Аромат починається з різких контрастних нот зеленого яблука, грейпфрута та сливи. Попри спокійний приємний тон сливи, у верхівці ароматичної піраміди зосереджена гіркота. Поєднання виражених суперечливих відтінків звучить сильно та мужньо. Далі проступає пряність кориці, смолиста камфорність і лимонна нотка кардамону, помірна гострота та жар рожевого перцю. У базі — запах п'янкого рому, змішаний із сандалом, і смачна ваніль. Гарячий перець повертає композиції втрачену гіркоту та підсилює ром. Делікатливі проступають його солодкуваті карамельно-фруктові відтінки.
Основна характеристика
Виробник: Reni
Аналог аромата: Lacoste pour Homme
Група аромату: деревні, фужерні
Рік випуску: 2002
Верхні ноти: грейпфрут, зелене яблуко, слива
Ноти серця: кардамон, кориця, рожевий перець
Базові ноти: ваніль, ром, сандалове дерево
Об'єм: 30 мл
Стать: Чоловіча
Основні переваги наливної парфумерії Reni:
- ІДЕНТИЧНІСТЬ
Аромати колекції Reni дійсно дуже схожі на продукцію відомих брендів і не поступаються за якістю.
- ЦЕНА
Велика частина вартості дорогої продукції іменитих брендів парфумів — це дизайнерський флакон, паковання, бренд, розкручування й реклама його черговим обличчям знаменитості. Вартість самого аромату зазвичай становить усього 20-25% від кінцевої ціни. Тому наливні парфуми Reni стали чудовою альтернативою, адже покупець платить тільки за сам аромат.
- СТІЙКІСТЬ
Розливна парфумерія часто не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх. Цей показник, як і в будь-якій парфумерії, визначається самою композицією. Що легший аромат, то швидше він вивітрюється. За часом від 3 годин до 2 годин. Хоча є низка дуже стійких ароматів, які й тиждень можуть протриматися на одязі.
- МОЖЛИВІСТЬ ЕКСПЕРЕНТИВАТИ
Це важливо для покупців, коли можна з легкістю оцінити та спробувати аромати, які раніше були недоступні через ціни або з інших причин.
- ЗРУЧНІСТЬ
Покупці часто вказують на явний плюс наливних парфумів їхню мобільність. Можна завжди носити улюблені парфуми в сумочці. Флакон компактний і не займає багато місця. Також це зручно для дальніх поїздок.
Основні | |
---|---|
Виробник | Reni |
Країна виробник | Франція |
Вид парфумерної продукції | Парфумована вода |
Рік випуску | 2002 |
Класифікація | Елітна |
Кінцева нота | Сандалове дерево, Ром, Ваніль |
Початкова нота | Грейпфрут, Зливу, Зелене яблуко |
Нота серця | Кориця, Рожевий перець, Кардамон |
Об`єм | 30 мл |
Оригінальність | ліцензія |
Тип аромату | Фужерні, Деревні |
- Ціна: 399 ₴