Чоловічі парфуми 30 мл аналог Versace Man Eau Fraiche духи, парфумована вода Reni Travel 220
- Готово до відправки
- Код: RENI 220/30
798 ₴
399 ₴
Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Чоловічі парфуми 30 мл аналог Versace Man Eau Fraiche духи, парфумована вода Reni Travel 220»
Versace Man Eau Fraiche — ультрамодний, яскравий парфум, що підкреслює відчуття стилю. Неймовірно свіжий, вишуканий, надзвичайно стильний, легкий аромат. Підійде для впевнених у собі, вільних, сильних духом чоловіків. Допоможе зануритися в ненав'язливий спогад про літо, де аромат виступає в ролі спокусливого героя. Деревний водяний аромат. Парфуми мають великий попит у парфумерних бутиків. Аромат ідеально підійде для спекотних літніх днів. Він ніби повертає свого володаря в теплі країни та дарує легку свіжість. Аромат із іскристими свіжими переливами зелені, є необхідним аксесуаром, що додає лиск і надає бездоганності своєму власнику. Неймовірна свіжість, м'якість і теплота аромату обволікає гамою чуттєвих акордів. Належить до групи ароматів деревний, водяний. Ноти: бергамот, кардамон, лимон, палісандр, шавлія, перець, кедр, амбра, шафран, мускус. Початок композиції представляє різка, бурхлива прохолода, що складається з іскристих ноток лимона та трохи гіркуватого бергамоту, майстерно наповнених соковитими акордами рожевого дерева (палисандра) і ніжним кардамоном. З яскравих нот елегантного кедра, витонченого естрагону, глибокого чорного та мускатного перцю, шавлії починається "серце аромату". Наприкінці аромат наповнюється м'яким теплом платана, благородним шафраном, неперевершеною амброю і терпкуватим мускусом.
Основна характеристика
Виробник: Reni
Аналог аромата: Versace Man Eau Fraiche
Група аромату: деревні
Рік випуску: 2006
Верхні ноти: бергамот, карамбола, цитруси
Ноти серця: білий кедр, перець, тархун
Базові ноти: деревні ноти, мускус, шафран
Об'єм: 30 мл
Стать: Чоловіча
Основні переваги наливної парфумерії Reni:
- ІДЕНТИЧНІСТЬ
Аромати колекції Reni дійсно дуже схожі на продукцію відомих брендів і не поступаються за якістю.
- ЦЕНА
Велика частина вартості дорогої продукції іменитих брендів парфумів — це дизайнерський флакон, паковання, бренд, розкручування й реклама його черговим обличчям знаменитості. Вартість самого аромату зазвичай становить усього 20-25% від кінцевої ціни. Тому наливні парфуми Reni стали чудовою альтернативою, адже покупець платить тільки за сам аромат.
- СТІЙКІСТЬ
Розливна парфумерія часто не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх. Цей показник, як і в будь-якій парфумерії, визначається самою композицією. Що легший аромат, то швидше він вивітрюється. За часом від 3 годин до 2 годин. Хоча є низка дуже стійких ароматів, які й тиждень можуть протриматися на одязі.
- МОЖЛИВІСТЬ ЕКСПЕРЕНТИВАТИ
Це важливо для покупців, коли можна з легкістю оцінити та спробувати аромати, які раніше були недоступні через ціни або з інших причин.
- ЗРУЧНІСТЬ
Покупці часто вказують на явний плюс наливних парфумів їхню мобільність. Можна завжди носити улюблені парфуми в сумочці. Флакон компактний і не займає багато місця. Також це зручно для дальніх поїздок.
Основні | |
---|---|
Виробник | Reni |
Країна виробник | Франція |
Вид парфумерної продукції | Парфумована вода |
Рік випуску | 2006 |
Класифікація | Елітна |
Кінцева нота | Шафран, Деревні ноти, Мускус |
Початкова нота | Бергамот, Карамбола, Цитрусові |
Нота серця | Білий кедр, Перець, Тархун |
Об`єм | 30 мл |
Оригінальність | ліцензія |
Тип аромату | Деревні |
- Ціна: 399 ₴